30 September 2012

Slut på säsongen...

Sista turen för säsongen o Måns är kapten för dagen! Det var bara o starta sen var det fullt ös ut i havet!
Han tyckte inte alls båten skulle upp utan vi skulle ta en sväng ner om Yngsjö o vända....


Trailern på väg ner efter lite smärre missöden!


Detta är första säsongen som båten är bottenmålad och vi väntar spänt på resultatet
Inte en enda havstulpan med upp, bara lite gröna alger! Underbart o slippa allt jobbet med skrapor!


Här är den klar, skinande blank för att ställa in! Vi hade tur med vädret, i Lund regnade det
och på oss sken solen mellan molnen!


No comments: