23 September 2012
Hösteftermiddag....
Tog en tur med Dandie på stranden, men tyvärr gick det inte o fota honom! Han försvann iväg på stranden roade sig! Lovisa hade tur o hittade en liten bärnsten!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment