Här är2 gamla klassiker som står malplacerade framför tågen. Jag hade inte plockat fram min veteran i detta regnvädret!
Lovisa, Måns o jag stod i korvkön när vi fick syn på dom här gamla lastbilarna! Svensk kultur som barnen får lära sig...! Dom var inte av samma åsikt utan ville går till BR o spelbutiken istället!
No comments:
Post a Comment