23 September 2012

Öppet hus på järnvägsmuseet

Här är2 gamla klassiker som står malplacerade framför tågen. Jag hade inte plockat fram min veteran i detta regnvädret! 




Lovisa, Måns o jag stod i korvkön när vi fick syn på dom här gamla lastbilarna! Svensk kultur som barnen får lära sig...! Dom var inte av samma åsikt utan ville går till BR o spelbutiken istället!


No comments: