19 September 2012
Kul med en värmekamera
Måns har precis ätit isglass, det går inte o dölja med dom kalla läpparna!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment