5 November 2012

Höstmörker över Åhus


Dandie o jag promenerade upp till byn för att möta övriga familjen och det var riktigt mörkt i skogen! Här fick vi oss en härlig vy med en spegelblank å! Tyvärr är både båt o vattenskidor inne för säsongen...!

Dandie hade stenkoll på övriga familjen han nosade upp dom i byn....

No comments: